archiwizacja danych Rola rozwiązań archiwizacji danych w odbudowie firmy

Archiwizacja danych jakie są plusy?
archiwizacja danych nSage

archiwizacja danych Archiwizacja danych z Microsoft Dynamics NAV jest jedną z kluczowych rzeczy, które należy rozważyć w przypadku korzystania z programu Microsoft Dynamics GP lub MS Office. Dzieje się tak dlatego, że pomaga przywrócić dane, które nie są już potrzebne w danym stanie. Proces rozpoczyna się od usunięcia danych i archiwizacji danych z Microsoft Dynamics NAV.

Archiwizacja danych z programów księgowych czy jest konieczny wykonanie kopi zapasowych?

Przed rozpoczęciem archiwizacji danych z programów Microsoft Dynamics GP lub MS Office należy ustalić, w jakim stanie znajdują się obecnie Państwa dane. Zwykle najlepiej jest wykonać kopię zapasową wszystkich danych przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian w wyniku utraty danych. Na przykład, jeśli chcesz dokonać zmian w swoich kontach, to utwórz nowe konto w GP i zapisz wszystkie dane w nowej wersji.

Archiwizacja danych czyli wykonanie kopi zapasowych dla firm księgowych.

Należy również rozważyć, która wersja Microsoft Dynamics GP lub MS Office jest używana. Istnieją bowiem między nimi pewne różnice, które mają wpływ na archiwizację danych z systemów Microsoft Dynamics GP lub MS Office. Na przykład, kiedy konfigurujesz nowy system, instalacja będzie zawierała najnowszą wersję systemu operacyjnego. Jedną z rzeczy, którą możesz potrzebować zrobić, jest zmiana instalacji archiwizacji danych z systemów Microsoft Dynamics GP lub MS Office na domyślną instalację systemu 2.2. Dzieje się tak dlatego, że po zainstalowaniu domyślnej instalacji systemu 2.2. Możliwe jest, że niektóre dane na komputerze mogą być uszkodzone i może to uniemożliwić archiwizację danych z programów Microsoft Dynamics GP lub MS Office.

Archiwizacja danych co zyskam przy umowie na wykonanie kopi zapasowych firm.

Jeśli Twoje dane zostały skonfigurowane z nową instalacją Microsoft Dynamics GP lub MS Office, możesz wykonać odzyskiwanie danych z tego systemu. Aby odzyskać utracone dane z nowego systemu, należy wykonać kopię zapasową danych z domyślnej instalacji systemu. Następnie należy przekonwertować nową strukturę plików danych komputera do nowej wersji struktur danych Microsoft Dynamics GP lub MS Office. Można to zrobić za pomocą silnika bazy danych Structured Query Language (SQL). W pierwszej kolejności należy zainstalować serwer SQL, a następnie połączyć go z danymi komputera poprzez standardowy interfejs sieciowy Windows.

Po zainstalowaniu serwera SQL, można się z nim połączyć poprzez interfejs WWW. Aby to zrobić, należy otworzyć plik Microsoft Dynamics GP lub MS Office, a następnie otworzyć interfejs WWW. Powinni Państwo być w interfejsie internetowym, aby mogli Państwo zobaczyć wszystkie swoje pliki. Jeśli korzystasz z nowej wersji systemu kopii zapasowych, zobaczysz strukturę drzewa, w której przechowywane są wszystkie pliki. Nowa wersja systemu do tworzenia kopii zapasowych danych będzie miała również interfejs sieciowy, w którym będzie można wykonywać archiwizację danych z domyślnej instalacji.

W nowej wersji Microsoft Dynamics GP lub MS Office, system kopii zapasowych danych jest inaczej zorganizowany w rdzeniu w porównaniu do wersji, która była używana we wcześniejszych wersjach Microsoft Dynamics GP. Na przykład, istnieje główne archiwum danych, które zawiera wszystkie informacje o profilach użytkowników wszystkich pracowników firmy. Istnieje również archiwum grupowe, które zawiera pliki poszczególnych projektów grup projektowych. Wreszcie, ale nie najmniej ważne, istnieje indeks główny, który zawiera dokumenty, które są określone dla konkretnego projektu w interfejsie sieciowym. Archiwum danych i interfejs sieciowy powinny być ze sobą zsynchronizowane.

Jednak w nowej wersji Microsoft Dynamics GP lub MS Office może nie być możliwości przeglądania danych z poprzednich wersji oprogramowania, chyba że uaktualnimy system do określonego punktu. Podczas korzystania z narzędzia do przywracania danych narzędzie to wykonuje wstępne przywracanie danych, a następnie przeszukuje dane na serwerach. Następnie sprawdza dokumenty pod kątem zgodności, a potem kopiuje je do nowej wersji serwera bazy danych. W tym samym czasie kopiuje również dokumenty ze starej wersji interfejsu WWW do nowej wersji. W ten sposób ponownie przeprowadza proces przywracania danych.

Ponadto, jeśli wybierzesz oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych danych, które umożliwia przywracanie całego systemu operacyjnego, pozbędziesz się konieczności instalowania całej wersji oprogramowania za każdym razem, gdy chcesz utworzyć kopię zapasową danych organizacji. Wystarczy otworzyć przeglądarkę internetową i połączyć się z serwerem backupu danych. Zlokalizuje on pliki, określi ich położenie, skopiuje je i przechowa na serwerze. Rozwiązanie do archiwizacji danych pozwoli Państwu na dokonywanie zmian w danych w zależności od potrzeb. Rozwiązanie to zapewnia, że dane są zawsze przechowywane w najlepszy możliwy sposób.

Dane adresowe:

Akte Archiwizacja danych – Kontakt
ul. Morasko 17, 61-680 Poznań
Telefon: 61 665 06 06
kom: 784 898 784
opłata za połączenie wg taryfy operatora

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.